Opgelet: wij ontvangen u voortaan alleen op afspraak in al onze kantoren

Update COVID 19: Nieuwe procedure voor het verkrijgen van een E705

Datum:

Door de uitzonderlijke situatie met het Coronavirus (COVID-19) en aangezien alle infocenters en kantoren van heel de FOD Financiën niet toegankelijk zijn voor het publiek, werd er beslist om de procedure voor het verkrijgen van een E705 aan te passen.

In bepaalde gevallen was het tot op heden mogelijk om fysiek aan een loket van één van onze hulpkantoren te noodzakelijke stappen te ondernemen, ofwel online.

Vanaf vandaag en tot nader order, is het enkel nog mogelijk om online via de toepassing E705, beschikbaar op MyMinfin, de nodige stappen te ondernemen. U kan een gebruikershandleiding van de toepassing vinden via volgende link.

In sommige gevallen zijn bepaalde acties niet mogelijk via MyMinfin, meer bepaald voor intracommunautaire verwerving, constructie in België, tombola/erfenis. In deze gevallen wordt er gevraagd om via email of telefoon contact op te nemen met diensten van uw hulpkantoor. U kan de coördinaten terugvinden via de website.