Datum:
De meeste van onze kantoren zijn gesloten van 24 december 2018 tot en met 1 januari 2019.
Ons contactcenter is niet bereikbaar van 24 december 2018 tot en met 2 januari 2019.
Sommige van onze diensten verzekeren voor bepaalde vragen en op bepaalde data wel een permanentie:
Op 24, 26, 27, 28 en 31 december 2018 is er een permanentie in de kantoren 'Rechtszekerheid' van 8 tot 12 uur en
aan de loketten 'Rechtszekerheid' van onze infocenters van 9 tot 12 uur voor de registratie van:
aan de loketten 'Rechtszekerheid' van onze infocenters van 9 tot 12 uur voor de registratie van:
- schenkingen
- huurcontracten*
- nationaliteitsaanvragen
- onderhandse akten
Op 27, 28 en 31 december 2018 is er een permanentie aan de loketten van onze infocenters van 9 tot 12 uur, voor volgende aanvragen:
- afbetalingsplan*
- terugbetalingen
- wijziging van een rekeningnummer*
- tussenkomst van de DAVO (onderhoudsgelden)
Op 27, 28 en 31 december 2018 is er een permanentie in de kantoren 'Opmetingen & Waarderingen' van 8 tot 12 uur en aan de loketten 'Opmetingen & Waarderingen' van onze infocenters van 9 tot 12 uur, voor volgende aanvragen:
- kadastraal uittreksel*
- ingebruikname of einde werken (43B)
Al onze kantoren en loketten zijn opnieuw open vanaf vanaf 2 januari 2019.
Ons contactcenter is opnieuw bereikbaar vanaf 3 januari 2019.
Hou er rekening mee
- *dat u de meeste van uw administratieve handelingen kunt doen via MyMinfin en
- dat u op deze website een antwoord vindt op de meeste van uw vragen.