Opgelet: wij ontvangen u voortaan alleen op afspraak in al onze kantoren

Permanenties tijdens de eindejaarsperiode

Datum:
 
De meeste van onze kantoren zijn gesloten van 24 december 2018 tot en met 1 januari 2019.
 
Ons contactcenter is niet bereikbaar van 24 december 2018 tot en met 2 januari 2019.
 
Sommige van onze diensten verzekeren voor bepaalde vragen en op bepaalde data wel een permanentie:
 
Op 24, 26, 27, 28 en 31 december 2018 is er een permanentie in de kantoren 'Rechtszekerheid' van 8 tot 12 uur en
aan de loketten 'Rechtszekerheid' van onze infocenters van 9 tot 12 uur voor de registratie van:
  • schenkingen
  • huurcontracten*
  • nationaliteitsaanvragen
  • onderhandse akten
Op 27, 28 en 31 december 2018 is er een permanentie aan de loketten van onze infocenters van 9 tot 12 uur, voor volgende aanvragen:
  • afbetalingsplan*
  • terugbetalingen
  • wijziging van een rekeningnummer*
  • tussenkomst van de DAVO (onderhoudsgelden)
Op 27, 28 en 31 december 2018 is er een permanentie in de kantoren 'Opmetingen & Waarderingen' van 8 tot 12 uur en aan de loketten 'Opmetingen & Waarderingen' van onze infocenters van 9 tot 12 uur, voor volgende aanvragen:
  • kadastraal uittreksel*
  • ingebruikname of einde werken (43B)
Al onze kantoren en loketten zijn opnieuw open vanaf vanaf 2 januari 2019.
 
Ons contactcenter is opnieuw bereikbaar vanaf 3 januari 2019.
 
Hou er rekening mee
  • *dat u de meeste van uw administratieve handelingen kunt doen via MyMinfin  en
  • dat u op deze website een antwoord vindt op de meeste van uw vragen.