Hebt u een vraag?
Raadpleeg onze FAQ.
Vindt u daar geen antwoord?
- Algemene vragen: Contact center
-
Problemen bij het aanmelden, bij het tekenen of andere technische vragen: Contact center.
Om uw vraag zo efficiënt mogelijk te kunnen behandelen, vragen we u om de volgende gegevens te vermelden (in functie van uw vraag):- uw ondernemingsnummer of uw nationaal nummer
- een nauwkeurige beschrijving van uw probleem of vraag
- een schermafdruk met het duidelijk leesbare adres van de webpagina, de datum en het uur, de inhoud van het eventuele foutbericht
- een telefoonnummer en de naam van de contactpersoon
- uw besturingssysteem (precieze versie: Windows 7, Windows 8.1, Windows 10, Mac OS X 10.11, Mac OS X 10.12...) en uw browser (Internet Explorer, Firefox, Chrome, Edge...)
- de naam van uw antivirusprogramma als er verbindingsproblemen zijn
-
Hoe de aangifte indienen en te betalen? Aangifte- en betalingsmodaliteiten (auf Deutsch)
-
Vragen of problemen in verband met de betaling: meer info
Opgelet: stuur geen e-mails naar de persoonlijke adressen van onze medewerkers. Deze e-mails zullen niet worden behandeld.